x
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

elbise
tereddüt ederek aldım ama çok beğendim çok rahat güzel elbise renkleri çok canlı.
E**** Y****
21.07.2025 | 00:08
Yorum
5/5
elbise
firfir arkaya doğru devam ediyor mu acaba? arkası duzmu yoksa onu gibi mi? birçok modelinizde ürünün arkasını da görebilsek keşke
E**** Y****
21.07.2025 | 00:04
Yorum
5/5
Bayıldım
Aşırı rahat güzel bence bir beden küçük alabilirsin zaten salaş.
R**** S****
20.07.2025 | 22:54
Yorum
5/5
a
Dar kalıp, baseni olanlar için. üst kısmı iyi ama basen kısmı için bir beden büyük alın. onun dışında güzel.
R**** S****
20.07.2025 | 22:53
Yorum
5/5
Bayıldım
O kadar hafif ve efil efil ki sanki üstünüzde yok gibi. tunik boy tam olarak güzel bir gömlek.
R**** S****
20.07.2025 | 22:52
Yorum
5/5
.
kremi kalmadımı
Arzu Yılmaz
20.07.2025 | 16:54
Yorum
5/5
Çok güzel
Kumaşı duruşu harikaydı 64 kilo 165 boy 40 beden aldım tam oldu
s**** T****
20.07.2025 | 16:24
Yorum
5/5
Kumaşı ince tam yazlık. Ben çok beğendim almak isteyenler için yorum yapıyorum tavsiye ederim giyince hoş duruyor
C**** K****
20.07.2025 | 15:32
Yorum
5/5
Yaz için harika, renkleri de çok canlı güzel, 30 derecede yıkama yaptım çekme yapmadı, beğendim rahat
Ayşe Çakmak
20.07.2025 | 13:57
Yorum
5/5
Renkleri mükemmel çok beğendim, 30 derecede yıkama yaptım çekme vs olmadı. Sadece çok ince astorla giyilmesi gerek onun dışında harika
A**** Ç****
20.07.2025 | 13:54
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.