x
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

baayyılldım
Bakın BAAYYILLDIM okada şık duruyoki hemen diğer renklerindende alıcamm harikaaa. Kumaşı incecik ama aman aman içini göstermiyo göbekli bi vucuda sahibim kesimi bütün kusurlarımı kapattı bayıldım
melike şen
19.07.2025 | 14:27
Yorum
5/5
harika
Bu mağazaya bayılıyorum gömlek incecik tam yazlık çok şık ben normalde 44 bedenim l xl gayet rahat oldu bayıldım
melike şen
19.07.2025 | 14:26
Yorum
5/5
😊
Çok güzel duruşu kumaşı çok sevdim.
N**** B****
19.07.2025 | 14:08
Yorum
5/5
*****
Biraz büyük oldu bir beden küçük alınmalı bence.
Nilay Balı
19.07.2025 | 14:07
Yorum
5/5
kendi bedeninizi almanızı tavsiye ederim bı tik rahat kalıp bilginize
çok güzel ve kaliteli bı ürun bayıldım hızlı kargo iade islemleri sorunsuz güvenle alışveriş yapabilirsiniz
N**** A****
19.07.2025 | 12:15
Yorum
5/5
Aşırı rahat ve güzel bir takim alinnnn
İ**** A****
19.07.2025 | 10:18
Yorum
5/5
S bedenini tekrar tedarik edin
Arkadaşım almak istiyor..
Hatice Tilki
19.07.2025 | 09:24
Yorum
5/5
harika
Gerçekten çok güzel bir gömlek duruşu kumaşı harika alın aldırın diğer renklerde güncellermisiz lütfen
Ö**** Ö****
19.07.2025 | 04:51
Yorum
5/5
çok güzel
rengi dokusu harika bedeni normal
Mukaddes Güler
19.07.2025 | 00:01
Yorum
5/5
çok güzel
Ürün güzel rengi de hoş ama kalıbı geniş 1 beden küçük alınabilir
Mukaddes Güler
19.07.2025 | 00:00
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.