x
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

XL gelsin
XL gelsin lütfen
P**** T****
20.07.2025 | 11:25
Yorum
5/5
beğendim
ürün aşırı kaliteli
berfin ekici
20.07.2025 | 01:15
Yorum
5/5
beden stoğu
küçük bedenler bitmiş ,stoklar yenilenir mi acaba ,bu elbiseyi almak istiyorum
H**** Ç****
20.07.2025 | 00:17
Yorum
5/5
Harika
çok memnun kaldım bu siteden düzenli tertemiz gönderiyor kargoyu
G**** ****
19.07.2025 | 22:34
Yorum
5/5
güzell
Tok kumaşı var çok şık duruyor ütü istemez kumaşı avantajlı her mevsime uygun rengide çok net güzel 51 kg sm güzel oldu
Sema Hastarla
19.07.2025 | 19:35
Yorum
5/5
güzel
S beden aldım 51 kg 153 boy kumaşı yazlık baya ince ama iç gösteriyor tişört giymek lazım içine genel olarak şık durdu
Sema Hastarla
19.07.2025 | 19:32
Yorum
5/5
çok güzel
M beden aldım 153 boy 51 kg tam oldu boyu falan harika tam terzilik işi olmayan ürünlere bayılırım iç göstermiyor
Sema Hastarla
19.07.2025 | 19:31
Yorum
5/5
ben şok
Yumuşacık kumaş bayıldım pantolona cidden 51 kg 153 boy 40 beden aldım tam oldu gayet şık duruyor tavsiyedir
Sema Hastarla
19.07.2025 | 19:30
Yorum
5/5
mutlaka alın!
Keten kumaş okadar kaliteliki helede bu fiyata anlatamam. Aşırı yazlık incecik değil ama sağlıklı kumaş yapısı sayesinde terletme yapmadı.
melike şen
19.07.2025 | 14:29
Yorum
5/5
baayyılldım
Bakın BAAYYILLDIM okada şık duruyoki hemen diğer renklerindende alıcamm harikaaa. Kumaşı incecik ama aman aman içini göstermiyo göbekli bi vucuda sahibim kesimi bütün kusurlarımı kapattı bayıldım
melike şen
19.07.2025 | 14:27
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.